FAQ

Find svar på de oftest stillede spørgsmål her.
Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Find information om:
Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Find information om:
Min ordre
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad gør jeg?
Hvis du ikke har modtaget en mail med din ordrebekræftelse, skal du tjekke, om den er havnet i din spam-mappe.
Hvis det ikke er tilfældet, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Din ordre er først bindende, når du har modtaget en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget din ordre.
Hvis du ikke har modtaget en mail med din ordrebekræftelse, skal du tjekke, om den er havnet i din spam-mappe.
Hvis det ikke er tilfældet, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Din ordre er først bindende, når du har modtaget en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget din ordre.
Hvor er min ordre?
Du modtager en e-mail, når din ordre er blevet afsendt fra vores lager. I mailen finder du oplysninger om forsendelsen og transportør, så du kan spore din ordre. Hvis den forventede leveringsdato er overskredet, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Du modtager en e-mail, når din ordre er blevet afsendt fra vores lager. I mailen finder du oplysninger om forsendelsen og transportør, så du kan spore din ordre. Hvis den forventede leveringsdato er overskredet, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Bestilling og betaling
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer Dankort, Mastercard, Maestro, Visa og VISA Electron.
Er der nogen gebyrer ved betaling?
Der er ingen gebyrer for betaling på www.cane-line.dk.
Vi accepterer Dankort, Mastercard, Maestro, Visa og VISA Electron.
Er der nogen gebyrer ved betaling?
Der er ingen gebyrer for betaling på www.cane-line.dk.
Levering og leveringstider
Hvad koster levering?
- Ved køb over 2.500 kr., er leveringen gratis
- Ved køb under 2.500 kr. koster levering 150 kr.
Der pålægges et ekstra gebyr for levering til øer uden broforbindelse til fastlandet.
Hvad er jeres leveringstid?
Cane-line bestræber sig på at levere dine bestilte produkter inden for 7-8 arbejdsdage. Hvis produktet ikke er på lager, vil du blive informeret om den forventede leveringstid.
Hvad indebærer jeres leveringsservice?
Levering sker via en ekstern fragtpartner til kantsten på leveringsadressen.
Hvad sker der, hvis min ordre bliver forsinket?
I det uheldige tilfælde, at din ordre bliver forsinket, vil vi gøre vores bedste for at informere dig i tide. Du modtager en e-mail med den opdaterede leveringsdato.
Cane-line bestræber sig på at levere dine bestilte produkter inden for 7-8 arbejdsdage. Hvis produktet ikke er på lager, vil du blive informeret om den forventede leveringstid.
Hvad indebærer jeres leveringsservice?
Levering sker via en ekstern fragtpartner til kantsten på leveringsadressen.
Hvad sker der, hvis min ordre bliver forsinket?
I det uheldige tilfælde, at din ordre bliver forsinket, vil vi gøre vores bedste for at informere dig i tide. Du modtager en e-mail med den opdaterede leveringsdato.
Fortrydelsesret og returnering
Kan jeg ændre min ordre?
Hvis du ønsker at ændre din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt og oplyse dit ordrenummer.
Hvis du ønsker at ændre din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt og oplyse dit ordrenummer.
Hvad er din fortrydelsesret?
Du har 14 dages fortrydelsesret/returret fra den dag, du modtager din ordre.
Hvordan giver jeg besked om, at jeg vil fortryde/returnere mit køb?
Du skal give os besked inden for 14 dage efter modtagelsen via vores standard fortrydelsesformular. Vi vender derefter tilbage til dig med information om returprocessen.
Du skal give os besked inden for 14 dage efter modtagelsen via vores standard fortrydelsesformular. Vi vender derefter tilbage til dig med information om returprocessen.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Returnér din ordre inden for 14 dage efter, at du har givet besked om annulleringen.
Brug den returseddel, som du har modtaget på e-mail. Du er ansvarlig for korrekt indpakning og risikoen for varen, indtil vi har modtaget den. Cane-line kan hjælpe med booking og afhentning af de returnerede produkter. Beløbet for denne service vil blive fratrukket det refunderede beløb.
Hvor skal jeg sende de returnerede produkter hen?
Cane-line A/S, Rynkebyvej 245, 5350 Rynkeby, Denmark
Cane-line A/S, Rynkebyvej 245, 5350 Rynkeby, Denmark
Reklamationer og garanti
Hvad gør jeg, hvis der er noget galt med min ordre?
Hvis du har modtaget en forkert vare, eller hvis dine produkter er blevet beskadiget under transporten, bedes du kontakte Cane-line hurtigst muligt.
Hvordan klager jeg over et produkt?
Hvordan klager jeg over et produkt?
Du skal reklamere via vores reklamationsformular inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget fejlen.
Vi anbefaler, at du reklamerer hurtigst muligt og senest 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen.
Vi anbefaler, at du reklamerer hurtigst muligt og senest 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen.
Hvilken garanti tilbyder I?
Når du handler online hos Cane-line, har du 24 måneders garanti.
Kan jeg få en udvidet garanti på mine produkter?
Ja, du kan få et ekstra års garanti ved at registrere dine produkter.
Når du handler online hos Cane-line, har du 24 måneders garanti.
Kan jeg få en udvidet garanti på mine produkter?
Ja, du kan få et ekstra års garanti ved at registrere dine produkter.
Produktinformation
Hvordan vedligeholder jeg mine Cane-line-produkter?
Kan jeg se og prøve produkterne, før jeg køber dem?
Har I et katalog?
Ja, Cane-line har et online-katalog.
Jeg har flere spørgsmål om et produkt.
På vores produktsider finder du oplysninger om størrelse, materiale, vedligeholdelse m.m.
Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte os.
På vores produktsider finder du oplysninger om størrelse, materiale, vedligeholdelse m.m.
Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte os.