Salgs- og leveringsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Dette website ejes og drives af Cane-line A/S. Hvis du ønsker yderligere information eller har spørgsmål til vores vilkår og betingelser eller har nogen kommentarer eller klager på eller omkring vores hjemmeside er du velkommen til at kontakte os på info@cane-line.com.

Ved at købe via vores on-line shop accepterer du, at dette sker på de vilkår og betingelser, som er beskrevet nedenfor.

Firma kontaktoplysninger
Cane-line A/S
(Selskab reg. nr DK10658837)
Rynkebyvej 245, 5350 Rynkeby
Danmark

Tlf. +45 6615 4560
Fax +45 6615 4651
info@cane-line.com

CVR: 10658837
Etableret: 1987

Telefonerne er åbne:
Mandag - torsdag. 8.00 til 17.00
Fredag. 8.00 til 16.15

E-mails bliver besvaret inden for 48 timer på hverdage. Cane-line.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede net butikker, har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline.

Bestilling
På www.cane-line.dk er du i stand til at bestille produkter direkte via vores hjemmeside. Hvis du har spørgsmål til emner, der ikke er på siden, eller ønsker at bestille via telefon, er du velkommen til at kontakte os på +45 6615 4560 eller fax +45 6615 4651.

For at foretage et køb på www.cane-line.dk skal du gennemgå 7 trin:

1. Find det emne du ønsker og læg det i kurven (køb nu)

2. Gå evt. retur for at fortsætte købet

3. Check varerne i indkøbsvognen – tjek at varerne i kurven matcher det, du ønsker

4. Vælg forsendelsesmetode og indtast personlige oplysninger og fortsæt

5. Check at alle oplysninger er korrekte, bekræft samhandelsvilkårene, accepter og gå videre til
betaling

6. Indtast kortoplysningerne og bekræft betalingen

7. Vælg foretrukne after-sale service partner med henblik på at vi kan optimere vores efterfølgende
service i forbindelse med købet.

Umiddelbart efter købet er gennemført, vil du modtage en ordrebekræftelse på den tidligere
angivne e-mail-adresse.

Alternativt til ovenstående har du også altid mulighed for at besøge en af ​​vores partner
butikker – se eventuelt under Forhandlere på hjemmesiden for mere information.

Når du handler på cane-line.dk indgås aftale om køb efter dansk ret.

Det er ikke muligt at se tidligere ordrer, når du logger på hjemmesiden. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din tidligere ordrebekræftelse, kan du sende en mail til info@cane-line.com

Garantier
Når du handler på Cane-line.dk, har du en generel 24 måneders reklamationsret.

Cane-line forbeholder sig ret til at lade reklamationsretten bortfalde, såfremt der er tale om uhensigtsmæssig brug, beskadigelse i forbindelse med brug, eller når produktet er blevet manipuleret/ændret af tredjepart – herunder forsøgt repareret. Det er Cane-line alene, der vurderer ovenstående.

Betaling
På cane-line.dk kan du betale med:

- Visa
- Mastercard
- Dankort
- VISA Electron
- Maestro

Der er ingen gebyrer for betaling på www.cane.line.dk.

Alle priser er DKK priser inkl. moms og andre afgifter. Priserne er vejledende priser.
Forsendelsesomkostninger er ikke inkluderet.

Vi trækker betaling fra dit kort på det tidspunkt, vi afsender din ordre, og alle dine
kontooplysninger er kontrolleret. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Der føres kontrol med evt. bedrageri på alle vores ordrer. Dette indebærer kontrol af oplysninger, der er indtastet under bestillingsprocessen, herunder adresseoplysninger. Dette kan indebære, at dine oplysninger videregives til en 3. part med henblik på kontrol af bedrageri. Lejlighedsvis kan vi bede om
yderligere oplysninger for at behandle din ordre. Vi vil gennemføre denne proces så hurtigt som muligt men gør opmærksom på, at der i den forbindelse vil kunne opstå evt. forsinkelse i forsendelsen af varer.

Den pris du betaler, er den pris, der vises på denne hjemmeside på det tidspunkt, vi modtager din ordre. Vi forsøger altid at sikre, at alle priser på vores hjemmeside er korrekte, men der kan opstå fejl. Hvis vi opdager en fejl i prisen på varer, du har bestilt, vil vi informere dig så hurtigt som muligt og
give dig mulighed for at bekræfte din ordre til den korrekte pris eller annullere den. Hvis vi ikke er i stand til at kontakte dig, vil vi behandle ordren som annulleret. Såfremt du annullerer, og du allerede har betalt for varen, vil du modtage en fuld refusion.

Ejendomsretten til alle produkter du bestiller på denne hjemmeside overgår til dig ved levering af produkterne, forudsat at vi har behandlet og modtaget fuld betaling for produkterne.

Alle kreditkort transaktioner foretages i DKK og vores transaktionsvaluta er altid i danske kroner.

Tilgængelighed
Varer og deres leveringstid er afhængig af tilgængelighed. I tilfælde af at vi ikke er i stand til at levere varen, vil vi informere dig om dette så hurtigt som muligt. En fuld tilbagebetaling vil blive givet, såfremt du allerede har betalt for varerne.

Bestillingsfejl
Du er i stand til at rette fejl på din ordre op til det punkt, hvor du klikker på "bekræft ordre” eller "foretag betaling" på den sidste side i vores bestillingsproces. Alternativt kan du kontakte vores kundeservice på det angivne telefonnummer.

Levering og leveringstider
Levering sker med godkendt dansk speditør eller fragtmand.

Ved køb over kr. 2.500,- er fragten gratis.
Ved køb under kr. 2.500,- koster fragten DKK 150,-.

Der vil være et tillæg for levering til ikke bro-faste øer på DKK 1.000,-

Forsendelsesomkostninger kan varierer afhængigt af de produkter, du vælger og den adresse du ønsker leverance til og kan ikke refunderes. Dine forsendelsesomkostninger vil være tydeligt angivet ved kassen. Leveringsoplysninger kan findes ved check-out. Vi gør alt for at levere varer inden for de angivne leveringsfrister, men forsinkelser er lejlighedsvis uundgåelige på grund af uforudsete faktorer, og alle varer og produkter er afhængig af tilgængelighed som nævnt ovenfor. Cane-line kan ikke
pålægges noget ansvar for eventuelle forsinkelser eller manglende levering af produkter inden for de estimerede tidsrammer.

Levering vil normalt ske inden for max. 3-5 arbejdsdage efter købet på alle varer fra lager. Med hensyn til produkter, der ikke er på lager på tidspunktet for ordreafgivelsen, vil du blive informeret om forventet leveringstid. Cane-line håndterer levering gennem en ekstern speditør og levering sker til fortovskant på den af kunden angivne leveringsadresse. Alternativt sker leveringen til garage eller carport efter kundens anvisning og det på kundens egen regning og risiko.

Vi leverer kun i Danmark. For levering til udenfor Danmark bedes du kontakte os direkte
for at høre mere om dine muligheder.

Hvis du i forbindelse med købet ønsker, at en ordre kan leveres hos en nabo, på adressen eller andet sted uden en kvittering for modtagelse, bedes du kontakte Cane-lines kundeservice. Vi gør opmærksom på, at varerne i dette tilfælde efterlades for egen regning og risiko. Cane-line kan da efterfølgende ikke holdes ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler, såfremt levering finder
sted på denne måde.

Emballage og forsendelse
Alle produkter sendes i vores standard emballage for at sikre den bedste og sikreste levering.

Anerkendelse og accept af din ordre
Hvis du har oplyst os din e-mail adresse, vil vi underrette dig via e-mail så hurtigt som muligt og anerkende din ordre. Bemærk, at denne e-mail ikke er en ordrebekræftelse eller ordre accept fra
Cane-line. Vores accept af din ordre vil finde sted i forbindelse med afsendelse af den bestilte vare (r).

Ændring eller annullering af ordrer
Såfremt du ønsker at ændre eller annullere en ordre, beder vi dig kontakte os via telefon på
+45 6615 4560. Dette er den eneste måde, hvorpå vi kan garantere en ordre vil blive annulleret, før varen afsendes. Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, vil dette være muligt uden beregning, men hvis din ordre er blevet afsendt, vil du være forpligtet til at betale udgiften, baseret på de direkte omkostninger til at afhente og / eller om-levere den pågældende ordre. Vi anmoder om, at ændrede / annullerede varer returneres i original emballage, alternativt tilsvarende forsvarlig emballage.

Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

a) har modtaget din vare

b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer,
som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om
levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at kontakte vores serviceafdeling på +45 6615 4560 eller
fax +45 6615 4651. Du kan også kontakte os på info@cane-line.com.
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte standardfortrydelsesformularen og sende med retur. Den er medsendt din ordrebekræftelse/vare og nederst i dette dokument/her (indsæt link til standardfortrydelsesformular).

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig
meddelelse om dette.

Alternativt kan du udfylde vores elektroniske returformular her.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Visse varer kan i kraft af deres art returneres med normal post. Dette gælder for covers,
plaider og puder. Alle andre varer skal returneres med Kurér eller almindelig fragtmand.

Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 1500 DKK.

Cane-line er gerne behjælpelig med bookning og afhentning af returvarer. Det betalte beløb
krediteres din konto efter modtagelse, godkendelse og accept af varer på vort lager i Rynkeby. Såfremt Cane-line booker og står for afhentning af varer, fratrækkes beløbet for returneringen.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end
hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om
din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Cane-line A/S
Rynkebyvej 245
5350 Rynkeby
Danmark

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores formular/standardfortrydelsesformular.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på cane-line.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Cane-line A/S
Rynkebyvej 245
5350 Rynkeby
Danmark

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Brug gerne vores reklamationsformular her.
Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen. Formularen udfyldes som angivet hvorefter du trykker ”send” og vi modtager informationen og arrangerer herefter returtransport. Ønsker du at fortryde købet sker returnering for egen regning. Sørg også for at udskrive den udfyldte formular og vedlæg den din returforsendelse.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Beskadigede varer ved modtagelse
I tilfælde af en er transportskade opstået i forbindelse med levering på produktet, beder vi dig indenfor max. 2 arbejdsdage at give os besked om skaden. Venligst udfyld vor returformular på
www.cane-line.dk, hvorefter vi sørger for afhentning og ombytning.

Efter modtagelsen af produktet, vil du modtage en e-mail med en bekræftelse på at vi har modtaget den returnerede vare, og hvad den videre proces i forbindelse med klagen vil være.

Det letter behandlingstiden betydeligt, hvis du leverer en beskrivelse af eventuelle fejl eller skader i forbindelse med levering. Hvis Cane-line ikke kan finde fejl på de returnerede produkter, vil disse blive returneret til dig igen, for din regning.

Produkter, der returneres til Cane-line, skal ledsages af en kvittering / faktura samt en kopi af den udfyldte returformular. Såfremt kvittering / faktura ikke følger produktet, vil klagen ikke blive behandlet og reklamationen blive afvist.

Det er naturligvis et krav at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd.

Manglende varer
Ved levering: Skulle en vare savnes eller være ikke leveret, beder vi dig give os besked inden for 2 dage fra kvittering for modtagelse. Cane-line kan ikke gøres ansvarlig for manglende varer, såfremt leverancen er ønsket leveret uden krav om kvittering for modtagelsen. Såfremt der mangler elementer, skal dette noteres på fragtbrevet. Efterlevering af varer vil ske snarest muligt.

Bortfald af ansvar
Eventuelle ansvarsfraskrivelser og udelukkelser af ansvar i disse vilkår og betingelser gælder ikke for eventuelle skader som følge af død eller personskade forårsaget af forsømmelighed fra Cane-line eller nogen af ​​dens ansattes side. Ansvarsfraskrivelser og udelukkelser af disse er underlagt og
fortolkes i overensstemmelse med dansk lov.
Hvis eventuelle bestemmelser i disse ansvarsfraskrivelser og udelukkelser skulle være i strid med gældende dansk lov eller på anden måde ikke kan håndhæves, så vil denne fraskrivelse eller udelukkelse ikke berøre gyldigheden og håndhævelsen af ​​de resterende bestemmelser.

Ændringer i juridiske forhold og bemærkninger
Vi forbeholder os ret til at ændre disse vilkår og betingelser fra tid til anden, og du bør derfor gennemse disse fra tid til anden.

Brug af denne hjemmeside udenfor Danmark
Cane-line giver ingen garanti for, at produkter eller tjenesteydelser, der er omhandlet i materialerne på denne hjemmeside er egnede til brug, eller tilgængelig i andre lande. De, der vælger at få adgang til dette websted fra andre lande er ansvarlig for overholdelse af lokale love, hvis og i det omfang
lokal lovgivning er gældende.

Lovvalg, kompetence og sprog
Dette websted, ethvert indhold indeholdt heri, og enhver aftale indgået som resultat af brug af denne hjemmeside er underlagt og skal fortolkes i overensstemmelse med dansk lov og vil blive afgjort ved dansk domstol. Alle aftaler indgås på dansk.

Disse vilkår og betingelser påvirker ikke dine juridiske rettigheder som privat forbruger.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Cane-line Service afdeling på
tel. +45 66154560 eller via mail på service@cane-line.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Se www.forbrug.dk for kontaktoplysninger og nærmere detaljer.